آنتی ویروس Kaspersky Endpoint Security for Business-Advanced

آنتی ویروس کسپرسکی

Kaspersky Endpoint Security for Business-Advanced
advanced-antivirus

Kaspersky Endpoint Security for Business-Advanced

نمای کلی از امکانات موجود در این نسخه :

  • رمزنگاری
  • ضدبدافزار برای ایستگاه‌های کاری
  • حفاظت از فایل سرور ها
  • منیت برای موبایل
  • مدیریت دستگاه های تلفن همراه
  • سرویس های کنترلی
  • کنسول مدیریت مرکزی

ابزار برتر ضد بدافزار

این محصول مجهز به گارد ضد ویروس `. همچنین وجود هوش مصنوعی قدرتمند در این محصول می تواند تا حد بسیار زیادی بدافزارهای جدید را که هنوز به مخرن ضد ویروس افزوده نشده اند شناسایی و قرنطینه نماید.

حفاظت از سیستم‌ها دربرابر حملات هکرها

دیواره آتش پیشرفته و ماژول شناسایی "HIPS" موجود در این محصول به همراه سیستم پیشگیری از مزاحمت مبتنی بر میزبان آن به کاربران کمک می‌کند که از بنگاه‌های کاری خود و سرورهای موجود در شبکه‌هایشان حفاظت کرده و مانع از دسترسی مزاحمان به سیستم‌ها و درنهایت سرقت یا مغشوش نمودن اطلاعات کاری‌شان شوند. فایروال پیشرفته کسپرسکی با کنترل ترافیک ورودی و خروجی از باند (براساس پورت، آدرس آی‌پی، برنامه ایجاد کننده ترافیک، یا دیگر پارامترهای موجود) از Endpoint‌ها دربرابر تهدیدات شبکه حفاظت می‌کند. کسپرسکی همچنین از طریق قواعد از پیش تعریف شده خود برای بیش از 250 برنامه محبوب و پر استفاده، به کاربران خود کمک می‌کند که زمان مورد نیاز برای پیکره‌بندی سازوکار حفاظتی فایروال خود را به حداقل میزان ممکن برسانند.

میلیون‌ها کاربر به حفاظت از کسب و کار شما کمک می‌کنند

ده ها میلیون کاربر کسپرسکی در سراسر دنیا روزانه فایلهای مشکوک خود در بطور خودکار توسط ماژول "KSN" در شبکه ابری لابراتوار کاسپرسکی قرار می دهند. این شبکه امنیتی با به روز رسانی فوری پایگاه داده خود و ارائه ابزارهای پاکسازی برای هر یک از فایلهای آلوده ارسالی کاربران، در کمترین زمان ممکن از انتشار آنها در فضای سایبری جلوگیری می نماید. از دیگر مزایای این شبکه ابری می توان به کاهش خطای شناسایی آنتی ویروس (False-Positives) و نهایتا افزایش بهره وری شبکه کاربران اشاره نمود.

سیستم های مدیریت

مدیریت سخت افزار، نرم افزار و لایسنس ها

تنوع زیاد سخت افزارها و نرم افزارها در شبکه های رایانه ای موجب ایجاد پیچیدگی هایی برای مدیران شبکه شده است. حال چگونه مدیر شبکه می تواند بدون اطلاع از سخت افزارها و نرم افزارهای موجود در شبکه امنیت آنها را مورد بررسی قرار دهد؟ با بهره گیری از محصول "Kaspersky Endpoint Security for Business Advanced" کلیه دستگاه ها، سخت افزارها و نرم افزارهای موجود در شبکه شناسایی شده و در پنل مدیریتی قابل دسترسی و نظارت خواهند بود. این امر موجب می گردد تا مدیر شبکه بتواند به آسانی بر کلیه آنها کنترل داشته و تنظیمات امنیتی موردنظر را برای آنها اعمال نماید. همچنین بدلیل دریافت کامل اطلاعات در خصوص نرم افزارها خصوصا لایسنس آنها قادر خواهید بود از وضعیت اشتراک آنها مطلع شده و در صورت نیاز نسبت به خرید مجدد و تمدید آنها اقدام نمایید.

حفره ها و وصله های امنیتی

تلفیق و به کارگیری از نرم افزار "Microsoft WSUS" و پایگاه داده کسپرسکی موجب می گردد تا این محصول بطور خودکار کلیه حفره های امنیتی سیستم عامل و نرم افزارهای کاربردی را شناسایی و فورا نسبت به دریافت و نصب Patchهای امنیتی موردنیاز اقدام نماید. این امر بطور چشمگیری ضریب امنیتی شبکه را افزایش داده و از دسترسی افراد غیر مجاز و برنامه های مخرب به داده های شبکه بر اساس حفره های امنیتی ممانعت به عمل می آورد.

نصب سیستم عامل

یکی از قابلیتهای مهم بخش سیستمهای مدیریت کسپرسکی در محصول "Kaspersky Endpoint Security for Business Advanced" قابلیت ساخت یک نسخه پشتیبان از سیستم عامهای نصب شده روی رایانه های شبکه می باشد. این امکان موجب می گردد تا در صورت نیاز به نصب مجدد سیستم عامل روی رایانه ها این فرآیند در کمترین زمان ممکن انجام پذیرد.

نصب برنامه های کاربردی

مدیران شبکه می توانند با استفاده از سیستمهای مدیریت کسپرسکی سایر برنامه های کاربردی را در صورت نیاز روی رایانه های شبکه نصب کرده و حتی این قادر خواهد بود با تعریف یک بازه زمانی مشخص (به عنوان مثال ساعاتی که خارج از ساعات کاری کارمندان می باشد) نرم افزارهای موردنظر خود را روی رایانه ها نصب و راه اندازی نماید.

عیب یابی از راه دور

قابلیت اتصال از راه دور محصول "Kaspersky Endpoint Security for Business Advanced" به رایانه های شبکه، به مدیر شبکه کمک می کند تا در صورت بروز هرگونه خطایی قادر به شناسایی و رفع مشکل مذکور گردد.

کنترل شبکه

محصول "Kaspersky Endpoint Security for Business Advanced" لابراتوار کسپرسکی به شما کمک می کند تا به سادگی بر شبکه خود نظارت داشته و آنرا در مقابل انواع بدافزارها محافظت کنید. از آنجا که دستگاه ها بطور حودکار شناسایی می گردد شما می توانید دسترسی کاربران مختلف به آنها را تعریف نمایید. قابلیت کنترل وب سایتها و گروه بندی کاربران جهت دسترسی به وب سایتهای مختلف از دیگر قابلیتهای این محصول می باشد.
۱۳۸۱۲۰۶۹۲۴

رمزنگاری

رمزنگاری ایمن و مطمئن

کسپرسکی از نوعی الگوریتم استاندارد پیشرفته رمزنگاری (AES) با کلیدهای 256 بیتی استفاده می‌کند تا رمزنگاری داده‌های حساس کاری به محکم‌ترین شیوه ممکن انجام گیرد.

انتخاب روش‌های رمزنگاری

ابزار کسپرسکی امکان رمزنگاری در سطح فایل (FLE) و رمزنگاری کامل دیسک (FDE). را برای مدیران شبکه ممکن می‌کند. FDE در بخش‌های فیزیکی ديسك انجام می‌شود تا این فرایند «نزدیک به سخت‌افزار» صورت بگیرد و همه چیز به صورت بی‌درنگ رمزنگاری شود. با استفاده از امکان FLE یا رمزنگاری در سطح فایل هم تک‌تک فایل‌ها به صورت کاملا دقیق قابل رمزنگاری کردن خواهند بود و اشتراک‌گذاری داده‌ها در فضای شبکه با امنیت بیشتری انجام خواهد گرفت. کسپرسکی برای هارد درایو داخلی سیستم‌ها نیز فناوری‌های خاصي دارد که می‌توان با استفاده از آنها تلفیقی از فرایندهای FLE وFDE یا رمزنگاری کامل دیسک‌ را مورد استفاده قرار داد؛ به این ترتیب کل هارد درایو رمزنگاری خواهد شد و تک‌تک فایل‌هایی هم که به صورت جداگانه رمزنگاری شده‌اند به صورت کاملا ایمن قابل اشتراک‌گذاری در شبکه محلی خواهند بود. چنانچه گروهی از کامپیوترها را در اختیار دارید می‌توانید از روش FDE روی هارد درایو تک‌تک سیستم‌ها استفاده نمایید و فرایند FLE را روی هر یک از ابزارهای ذخیره‌سازی متحرک اجرا نمایید. به این ترتیب داده‌های موجود در رایانه از طریق رمزنگاری حفاظت می‌شوند و داده‌های موجود در درایو‌های متحرک نیز رمزنگاری می‌شوند تا امکان استفاده ایمن از آنها در خارج از شبکه شرکت فراهم شود.

هماهنگی بی‌نقص با دیگر فناوری‌های کسپرسکی

بسیاری از محصولات رمزنگاری موجود در بازار قابل تلفیق کردن با یک راهکار امنیتی فراگیر نیستند و این درحالی است که فناوری‌های رمزنگاری کسپرسکی بخشی از یک برنامه یکپارچه هستند که تماما توسط متخصصین کسپرسکی توسعه یافته است. از این رو کاربران این محصول می‌توانند با بهره‌گیری از این سطح یکپارچگی برنامه و کنسول مدیریت یکپارچه برنامه به نام مرکز امنیت کسپرسکی تنظیمات مربوط به فرایند رمزنگاری را در قالب سیاست واحد حفاظت ضدبدافزاری، کنترل نمایند.

رمزنگاری بر حسب تجربیات موفق- فرایندی شفاف برای کاربران

با استفاده از برنامه کسپرسکی تمامی فرایندهای رمزنگاری و رمزگشایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شوند و فناوری‌های درنظر گرفته شده برای آن به شما اطمینان خواهند داد که نسخه‌های رمزنگاری نشده داده‌های رمزنگاری شده هیچگاه روی هارددرایو موجود نخواهند بود. علاوه بر این چون تمام فرایند رمزنگاری و رمزگشایی به صورت کاملا شفاف برای کاربران انجام می‌شوند، این فرایندها تأثیری بر فعالیت‌ها و بهره‌وری کاربران نخواهند گذاشت.

کنترل دسترسي‌هاي برنامه‌ها

زمانی که از روش رمزنگاری در سطح فایل استفاده می‌شود، مدیران شبکه می‌توانند با استفاده از قابلیت کنترل دسترسي برنامه، قوانین شفافی را برای دسترسی به داده‌های رمزنگاری شده برخی برنامه‌های مشخص و روش‌های استفاده از آن برنامه‌ها تعریف کنند. علاوه بر این تنظیمات منعطف، این برنامه به مدیران شبکه امکان می‌دهد که بررسی نمایند آیا دسترسی به داده‌های رمزنگاری شده برای یک برنامه خاص امکان ‌پذیر باشد یا خیر و اینکه دسترسی به داده‌ها به صورت رمزنگاری شده‌شان و یا شکل رمزنگاری نشده آنها برای کاربران امکان‌پذیر باشد یا خیر. در هر صورت فرایند رمزگشایی به صورت کاملا شفاف برای کاربران انجام می‌شود. با استفاده از قابلیت کنترل دسترسي برنامه، مدیران شبکه می‌توانند اطمینان داشته باشند که داده‌های رمزنگاری شده در طول فرایند انتقال، ذخیره‌سازی، و بازیابی به همان صورت رمزنگاری شده باقی می‌مانند و به این ترتیب فرایند تهیه فایل‌های پشتیبان فازغ از تنظیمات نقطه نهایی که داده‌ها قرار است در آن بازیابی شوند به ساده‌ترین شیوه ممکن انجام می‌شوند. به علاوه قابلیت کنترل امتیاز برنامه می‌تواند به شیوه‌ای کاملا کارآمد و بدون محدود کردن کاربرد قانونی برنامه‌های پیام رسان یا اسکایپ مانع از تبادل فایل‌های رمزنگاری‌شده از طریق این برنامه‌ها شود.

اشتراک‌گذاری داده‌های رمزنگاری شده در خارج از محیط کار

کاربران می‌توانند بسته‌هایی از فایل‌ها و فولدرهای مختلف را رمزنگاری کنند. این امر به شما امکان خواهد داد تا فرایند انتقال و اشتراک‌گذاری داده‌های حساس از طریق ابزارهای متحرک، ایمیل یا وب به شیوه‌ای کاملا ایمن انجام شود.

ذخیره‌سازی با كليد شرطي

چنانچه یکی از سیستم‌های شبکه شما دچار اختلالات سخت‌افزاری یا برنامه‌ای شود این امکان برای شما فراهم خواهد بود تا با استفاده از یک دکمه منحصر به فرد که در مرکز امنیت کسپرسکی نگهداری می‌شود داده‌های مورد نظر خود را رمزگشایی کنید. بنابراین مدیران شبکه قادر خواهند بود که در صورت بروز اختلال در سیستم مورد نظر خود و حتی درصورتی که امکان بوت شدن سیستم‌عامل هم موجود نباشد به داده‌های حساس مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

بازیابی کلمات عبور کاربر

چنانچه یکی از کاربران کلمه عبور خود را گم کرده و یا فراموش کند نوعی سازوکار چالش/واکنش وارد عمل می‌شود که امکان بازیابی کلمه عبور پیش از بوت را فراهم می‌کند و دسترسی به داده‌های رمزنگاری نیز برای کاربر میسر خواهد شد.
آنتی ویروس Kaspersky Endpoint Security for Business-Advanced

ضدبدافزار برای ایستگاه‌های کاری

اسکن خودکار و برحسب تقاضا

ابزار امنیتی به صورت خودکار فایل‌ها را بلافاصله در زمان ایجاد، اجرا یا اصلاح شدن اسکن می‌کند. کاربران این ابزار می‌توانند در هر زمان که بخواهند عمل اسکن را برای تک‌تک فایل‌های موردنظر، دایرکتوری‌ها، دیسک‌های محلی ، یا دیسک‌های شبکه انجام دهند.

آلودگی‌زدایی پویا

فناوری آلودگی‌زدایی پویا (ACTIVE DISINFECTION) کسپرسکی برای خنثی‌سازی موارد مخرب در پایین‌ترین سطوح یک سیستم‌عامل عمل می‌کند.

ارائه مستمر آپدیت

شرکت کسپرسکی به صورت مستمر و حتی منظم‌تر از دیگر فروشندگان برنامه‌های ضدبدافزاری آپدیت مربوط به پایگاه‌های داده‌ای بدافزار خود را ارائه می‌کند. به علاوه استفاده از امضاهای مبتنی بر الگو، تشخیص فایل‌های مخرب و کاهش حجم آپدیت‌های مربوط به امضا را به مراتب راحت‌تر می‌کند. بهینه‌سازی آپدیت‌ها فشار وارده بر سی‌پی‌یوها، هارددرایوها و پهنای باند را به حداقل میزان ممکن می‌رساند و به این ترتیب منابع پردازشی بیشتری برای اجرای برنامه‌های مهم کاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

سیستم تشخیص فوری

سیستم تشخیص فوری کسپرسکی یا اصطلاحا "UDS" یک فناوری شناسایی فایلهای آلوده جدید قبل از افزوده شدن به مخزن ویروس می باشد و کمک شایانی به حفاظت موثر رایانه ها در فضای سایبری می نماید.

آلودگی‌زدایی پویا

فناوری آلودگی‌زدایی پویا (ACTIVE DISINFECTION) کسپرسکی برای خنثی‌سازی موارد مخرب در پایین‌ترین سطوح یک سیستم‌عامل عمل می‌کند.

تحلیل‌هاي رفتاری

قابلیت SYSTEM WATCHER سیستم کسپرسکی به محض اجرای یک برنامه خاص، تحلیل‌های لازم را روی آن انجام داده و حفاظت پیشگیرانه مورد نیاز را ایجاد می‌کند و چنانچه با رفتار مشکوکی مواجه شود، برنامه یاد شده را مسدود می‌کند و علاوه بر آن، این قابلیت را نیز دارد که پیش از وقوع یک فعالیت مخرب سیستم را به وضعیت اول خود بازگرداند.

مسدود کننده حملات شبکه

مسدود کننده حملات شبکه این ابزار فعالیت‌های مشکوک در داخل شبکه را تشخیص می‌دهد و چنانچه هرگونه حمله نافرجامی را شناسایی کند، بر اساس معیارهای از پیش تعریف شده به آن واکنش نشان می‌دهد.
network-security

حفاظت از فایل سرور ها

حفاظت از پلت فرمهای مختلف فایل سرورها

محصول "Kaspersky Endpoint Security for Business Select" مجهز به ضد ویروس قدرتمند و پیشرفته جهت حفاظت از فایل سرورهای شبکه با پلت فرمهای مختلف از جمله ویندوز، لینوکس، ناول و "FreeBSD" می باشد. این محصول بدلیل استفاده حداقلی از منابع سیستم هیچگونه تاثیری در عملکرد سرورها نداشته و آنها را در مقابل طیف وسیعی از تهدیدات امنیتی محافظت می نماید. این محصول همچنین قادر به حفاظت از سرورهای خوشه ای ویندوز و سرورهای "Terminal Servers" شرکت مایکروسافت و شرکت "Citrix" نیز می باشد.

مدیریت آسان و گزارشات انعطاف پذیر

پانل مدیریتی قدرتمند با واسط کاربری کاربر پسند به همراه ابزارهای لازم جهت دریافت گزارشات متنوع از وضعیت امنیتی شبکه به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان ممکن کلیه نیازهای خود را برآورده سازید.

پشتیبانی از سرورهای مجازی

راهکارهای امنیتی لابراتوار کسپرسکی موفق به دریافت نشان تایید از سوی "VMWARE" گردیده اند.
unnamed

امنیت برای موبایل

ضد ویروس برای موبایل

محصول "Kaspersky Endpoint Security for Business Select" شامل ابزار امنیتی خاصی جهت حفاظت از تلفن های همراه می باشد. این ابزار حفاظتی با بهره گیری از مخزن ویروس، هوش مصنوعی و تکنولوژی ابری لابراتوار کسپرسکی از داده ها و اطلاعات موجود در گوشی های تلفن همراه موجود در شبکه حفاظت به عمل می آورد. شما می توانید در هر زمان فایلها، ایمیل ها و بسته های ضمیمه آنها را توسط تکنولوژی ابری کسپرسکی مورد اسکن و بررسی قرا دهید تا در صورت آلودگی آنها به بدافزارهای جدید فورا نسبت به پاکسازی آنها اقدام گردد.

کنترل برنامه های تلفن همراه

ابزار Kaspersky Endpoint Security for Business SELECT این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا انتخاب کنید که کدام برنامه‌ها اجازه اجرا شدن روی ابزارهای سیار دارای دسترسی به شبکه شرکت را بیابند. برای این منظور می توانید یک مجوز پیش‌فرض را انتخاب نمایید که به تمامی برنامه‌های ذکر نشده در لیست سیاه اجازه اجرا شدن می‌دهد یا در مقابل یک سیاست نفی پیش‌فرض را انتخاب نمایید که به تمامی برنامه‌های ذکر نشده در لیست سفید امکان اجرا نمی‌دهد. علاوه بر این قابلیت تشخیص خودکار روت یا جیل برک کردن حوادث نیز برای کاربران موجود می‌باشد.

جدا سازی محتوای شبکه ای و شخصی

اگر از دستگاه های همراه در شبکه استفاده می کنید می توانید با استفاده از این محصول اقدام به تعریف بخشهای منطقی داده ای برای داده های شبکه ای و داده های شخصی کاربران نموده و هر یک را جداگانه رمزنگاری کنید. همچنین قادر می باشید جهت امنیت بیشتر دسترسی برنامه های مختلف به هریک از داده های مذکور را تعریف نمایید.

قابلیت ضد سرقت

چنانچه یکی از ابزارهای سیار یاد شده مفقود و یا سرقت شود می‌توانید با استفاده از ابزار Select از راه دور وسیله مورد نظر را قفل نموده و مکان تقریبی آن را یافته و اطلاعات شرکت را از حافظه دستگاه پاک کنید. چنانچه سیم کارت موجود در ابزار سرقت شده توسط سارقین عوض شده باشد هم می‌توانید با استفاده از قابلیت SIM Watch ابزار Select شماره تلفن جدید آن ابزار را دریافت نمایید و به این ترتیب باز هم این امکان را خواهید داشت تا از تمامی قابلیت‌های ضد سرق برنامه Select از راه دور بهره‌مند شوید. **تنها برای پلتفرم‌های موبایل مشخص شده در لیست موارد پشتیبانی شونده شرکت کسپرسکی موجود می‌باشد. برخی از پلتفرم‌های موبایل پشتیبانی شونده امکان استفاده از تمامی قابلیت‌ها را ندارند.
۱۰۰

مدیریت دستگاه های تلفن همراه

مدیریت گسترده

پنل مدیریتی این محصول دارای قابلیت های فراوانی می باشد که موجب می گردد استفاده از آن بسیار آسان و در عین حال گسترده گردد. از مهمترین امکانات این پنل مدیریتی می توان به مواردی مانند: تطابق با "Apple MDM Server"، "Microsoft Exchange ActiveSync"، اکتیو دایرکتوری و مدیریت بر دستگاه های تلفن همراه اشاره نمود. شما همچنین قادر خواهید بود تنظیمات مربوط به اتصال تلفن های همراه را به راحتی پیکربندی نموده و دسترسی آنها به داده های شبکه و برنامه های کاربردی را تعریف کنید.

سرویس های کنترلی

قابلیت کنترل برنامه ها به شما این امکان را می دهد تا دسترسی به برنامه های موجود در شبکه را مدیریت نمایید. از دیگر مزایای این ابزار می توان به موارد زیر اشاره نمود: • مانیتورینگ برنامه ها : نظارت و طبقه بندی برنامه های کاربردی به عنوان برنامه های امن، محدود و نا امن. • کنترل برنامه های راه انداز: کنترل برنامه های راه انداز سیستم و قابلیت بلوکه سازی فعالیت آنها. • لیستهای سفید و سیاه : امکان تعریف لیستهای سیاه و سفید از برنامه های کاربردی و تعریف دسترسی کاربران به هریک از برنامه ها از طریق آنها.

فهرست های سفید پویا

از مهمترین امکانات موجود در ابزار کنترل برنامه ها استفاده از لیست های سفید پویا جهت اطمینان از عملکرد صحیح برنامه های کاربردی موجود در شبکه می باشد. لابراتوار کسپرسکی تنها شرکتی در بین شرکتهای سازنده محصولات امنیتی است که داری فهرست سفید و به روز برنامه ها می باشد. کارشناسان موجود در این لابراتوار به طور مداوم و روزمره برنامه های ارائه شده را مورد ارزیابی قرار داده و پایگاه داده فهرست سفید را برای کاربران روزآمد می نمایند. از آنجا که لابراتوار کسپرسکی فهرست سفید به روز شده خود را در فضای ابری قرار می دهد، کلیه کاربران می توانند به محض به روز نمودن نرم افزارهای ضد ویروس خود از آن بهره مند گردند.

کنترل دستگاه های جانبی

با توجه به اینکه کاربران شبکه می توانند به راحتی دستگاه های جانبی خصوصا حافظه های همراه را به راحتی به رایانه خود متصل کنند لذا بررسی این دستگاه ها و کنترل داده های آنها می تواند تا حد بسیار زیادی به امنیت رایانه ها کمک نماید. ابزار کنترل دستگاه های جانبی شامل موارد است: • کنترل دسترسی به دستگاه: کنترل دسترسی به دستگاه های جانبی با کنترل پورتهای اتصالی، نوع دستگاه، شماره سریال دستگاه جهت جلوگیری از اتصال دستگاه های غیرمجاز و آلوده • تعیین زمان دسترسی: تعیین بازه زمانی جهت استفاده کاربران از دستگاه های جانبی

کنترل وب

قابلیت کنترل وب سایتها این امکان را به مدیر شبکه می دهد تا دسترسی کاربران مختلف به وب سایتها و داده های آنلاین را محدود و یا قطع نماید. همچنین می توان با گروه بندی وب سایتها نظیر: شبکه های اجتماعی، بازی های آنلاین، چت رومها و ... و تعیین گروه هر یک از کاربران علاوه بر افزایش بهره وری کارکنان، از دسترسی آنها به وب سایتهای نا امن که می تواند موجب آلودگی رایانه های شبکه گردد، جلوگیری به عمل آورد.

کنسول مدیریت مرکزی

کلیه امکانات و ویژگیهای موجود در این محصول، قابل مدیریت و کنترل توسط پنل مدیریتی کسپرسکی با عنوان "Kaspersky Security Center" می باشد. واسط کاربری آسان با جلوه های بصری مناسب مدیر شبکه را قادر می سازد تا به سهولت و در کمترین زمان ممکن نیازهای مدیریتی خود را به انجام رساند. همچنین "Kaspersky Security Center" قادر به اسکن و شناسایی سرورهای مجازی و پلت فرمهای مجازی موجود در شبکه از جمله "VMWARE" و "Citrix" بوده و مدیر شبکه می تواند قوانین و سیاستهای خاص خود را برای آنها به وسیله این پنل اعمال نماید.

برنامه‌های داخلی

برنامه ‌های موجود در داخل SELECT به شرح زیر می‌باشند:
  • Kaspersky Security Center MDM
  • Kaspersky Endpoint Security for Windows
  • Kaspersky Endpoint Security for Linux
  • Kaspersky Endpoint Security for Mac
  • Kaspersky Anti-Virus for Novell NetWare
  • Kaspersky Anti-Virus for Linux File Server
  • Kaspersky Anti-Virus for Windows Server Enterprise Edition
  • Kaspersky Security for Mobile
دانلود راهنمای آشنایی با Kaspersky Endpoint Security for Business-Advanced
دانلود فایل pdf
×

Powered by WhatsApp Chat

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟