کاربردهای تجاری سازمانی بیت دیفندر

آنتی ویروس بیت دیفندر (Bitdefender)

کاربردهای تجاری سازمانی بیت دیفندر
کاربردهای تجاری سازمانی بیت دیفندر
در طیف سازمانی نیز بیت دیفندر دارای راهکارهای مناسب و در خور شانی می باشد. نسخه تحت شبکه بیت دیفندر با نام گرویتی زون (Gravity Zone) با محدود کردن کارکنان در سازمان ها با هر مقیاسی به مدیریتی امن و تاثیر گذار کمک کرده و برخلاف دیگر راهکارهای ارائه شده که طراحی بیش از حدی پیچیده داشته و به اصل نیاز نمی پردازند، بیت دیفندر امنیتی چند بعدی را براساس نیاز و منابع سازمان و یا شرکت هدف ایجاد می نماید.
این نسخه به صورت یک سیستم عامل مجزا عمل نموده و تنها راه ارتباطی با برای مدیریت کلاینتهای تحت شبکه از طریق کنسول وب می باشد که سیستم عامل موجود با یک آی پی مجزا در شبکه شناسایی می شود. این نسخه در سطح بسیار بالایی در برابر نرم افزارهای مخرب و تهدیدات موجود در وب عرضه شده که در سمت سرور میزان استفاده از منابع سیستمی به صورت قابل ملاحظه ای کاهش داده شده و در سمت مقابل به میزان قابل توجهی سرعت کلاینتهای تحت مدیریت افزایش داده شده است و این مهم بر روی میزان کنترل بر روی ترافیک داده های شبکه سازمان تاثیری نداشته بلکه پرواضح می باشد که مدیر فناوری اطلاعات سازمان یا بنگاه تجاری با تامین این نوع از نرم افزار امنیتی به خوبی قابلیت مدیریت تمام سرورها و کلاینتها و حتی ایمیل و فایل سرور سازمانی و احاطه کامل از بعد کنترلی را دارا می باشد و محیط دیتای سازمان را از یک نقطه متمرکز اداره می نماید. از این رو محصولات مرتبط با این نوع محصول به سه دسته کلی زیر تقسیم بندی می گردد:
کاربردهای تجاری سازمانی بیت دیفندر
حتی اگر مدیر مربوطه تصمیم به کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری سرور های تحت مدیریت خود را داشته باشد در این زمینه نیز بیت دیفندر با ارائه راهکار Bitdefender Cloud Security با میزبانی و معماری مختص به راهکارهای خود آمادگی خویش را در راستای گسترش رایانش ابری اعلام می نماید. راهکار Cloud Security کاملا از سیستم های موجود در شبکه محافظت می نماید و نضارت بر عملکرد امنیتی مجموعه تحت مدیریت خود را تامین می نماید. از آنجا که هم نظارت بر عملکرد و هم حفاظت از سیستم های سازمانی از مولفه های امنیتی هر بنگاه تجاری یا سازمان می باشند از این رو Cloud Security بدون نیاز به تجهیزات سخت افزاری و نیاز به پشتیبانی به صورت حضوری، از طریق سرویس هایی که بیت دیفندر میزبانی آنها را برعهده گرفته است، راهکارهای موردنظر امنیتی را ارائه می نماید. فناوری های برتر موجود در بیت دیفندر با شناسایی و پاکسازی انواع بدافزارها، امنیت ایستگاه های کاری، رایانه های قابل حمل و سرویس دهنده های شبکه را تضمین نموده، با این حال ابزار مدیریتی کنسول تحت وب، نظارت و کنترل لحظه به لحظه کلاینتها را انجام داده و از طریق صفحه رابط کاربری به اطلاع مدیر شبکه می رساند. راهکار رایانش ابری بیت دیفندر دارای قابلیت مقیاس پذیری می باشد و می تواند هر تعداد سیستم را با هر مقیاسی تحت پوشش خود قرار دهد.
در هر حال در مبارزه با بدافزارها می توان بیت دیفندر و نسخه گرویتی زون آن را به عنوان رهبری قابل اعتماد دانست و به راهکارهای امنیتی سازمانی آن تکیه نمود و با خیالی آسوده امنیت داده سازمان را به این برند خوشنام سپرد. از اینرو شرکت نوژن رایانه پارس به عنوان نماینده گلدپارتنر بیت دیفندر در سطح کشوری با اتکا به تیم اجرایی باتجربه و ارائه راهکارهای امنیتی با ثبات, آمادگی خود را برای همکاری با سازمانها و بنگاه های تجاری آی تی محور اعلام می دارد.

امنیت را با ما تجربه کنید... شرکت نوژن رایانه پارس

×

Powered by WhatsApp Chat

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟