موبایل سکیوریتی بیت دیفندر

موبایل سکیوریتی بیت دیفندر

Bitdefender Mobile Security Antivirus
موبایل سکیوریتی بیت دیفندر
امروزه با توجه به گستردگی استفاده از موبایل و فراگیر شدن آن امنیت این نوع دستگاه ها نیز به میان می آید که بیت دیفندر همانند بسیاری از شرکت های حفاظت از داده راهکارهایی برای امنیت فضای سایبر صاحبان این دستگاهها با معرفی نرم افزار موبایل سکیوریتی بیت دیفندر ارائه نموده است.
یکی از مباحث اصلی مربوط به امنیت موبایل جلوگیری سرقت از داده می باشد که بیت دیفندر با ابزار بسیار سبک هوشمند ضد سرقت گام مهمی در تامین امنیت حوزه موبایل و دستگاههای همراه برداشته چنانکه صاحبان دستگاههای همراه به علت سبک بودن وجود آن را چندان احساس نکرده و وجود این ابزار مخل کارهای روزانه نمی گردد.
موبایل سکیوریتی بیت دیفندر
اگر کاربر تمایل داشته باشد تا از وضعیت برنامه ها و اپلیکیشن های نصبی و موجود در موبایل خود مبنی بر اینکه کدام برنامه از اطلاعات شخصی کاربر استفاده نموده اند و حریم خصوصی فرد را نقض کرده اند آگاهی داشته باشد, ویژگی حفظ حریم خصوصی بیت دیفندر قادر به گزارش دهی جزئی ترین اطلاعات از فعالیت پنهانی نرم افزارهای موردنظر می باشد. بیت دیفندر در بحث بدافزار با اسکن قدرتمند خود تلاش فراوان و جامعی برای جلوگیری از ورود بدافزارها و ویروس و غیره به محیط نرم افزاری کاربر می نماید. کاربر هر زمانی که مایل به اسکن حافظه موبایل و یا کلیه نرم افزارهای موجود باشد می تواند کلیه برنامه های نصب شده روی دستگاه یا موجود در حافظه را اسکن نموده و از امن بودن آنها اطمینان حاصل نماید. موبایل سکیوریتی بیت دیفندر همچنین به هنگام نصب هر برنامه جدید آن را اسکن نموده و کنترل می نماید .هرچند که کاربر در فضای وب اپلیکیشن های ( ابزارک ) مختلفی را به غیر از نرم افزارهای بومی خود به کار می گیرد ولی بیت دیفندر برای این موضوع چاره اندیشی نموده و با امن سازی اپلیکیشن های مورد نیاز کاربر در ارائه محیطی امن با امکانات فراوان سعی و تلاش خود را می نماید.
یکی از امکاناتی که در حوزه موبایل و ساعت های هوشمند از طریق بیت دیفندر ارائه شده حالتی است که اگر کاربر, گوشی خود را جا گذاشته و از محل آن بی اطلاع باشد و حتی اگر گوشی در حالت بی صدا قرار گرفته باشد در اینصورت با کمک ساعت هوشمند خود می تواند از مکان گوشی خود اطلاع یافته ( با فراخوانی گوشی هوشمند از طریق ساعت هوشمند صدایی شبیه به جیغ از موبایل شنیده می شود ) و یا با وجود ابزار هوشمند هشدار دهنده تلفن همراه اگر کاربر از گوشی خود فاصله بگیرد در اینصورت بیت دیفندر به کاربر هشدار دوری از تلفن همراه را داده و صاحب گوشی را در حفظ متعلقات خود یاری می رساند. به این ترتیب با نصب بیت دیفندر بر روی ساعت هوشمند می توان لایه امنیتی جدیدی را تجربه نمود و با کمک این ابزار در حفظ هم اطلاعات خصوصی و هم سخت افزارهای الکترونیکی خود کوشید.
همچنین بیت دیفندر در برابر تهدیدات الکترونیکی موبایل کاربر را محافظت نموده و با راهکارهای مخصوص به خود کمک شایانی به افزایش طول عمر باطری صاحب موبایل می نماید. این ویژگی با استفاده از فناوری شناسایی ویروس مبتنی بر پردازش ابری و برترین مکانیزم های امنیتی،امنیت ارتباطات اینترنتی کاربر را تضمین نموده و جلوی نصب نرم افزارهای آلوده را می گیرد و در عین حال هیچ تاثیری بر روی عمر باطری تلفن همراه نخواهد داشت.در ضمن موبایل سکیوریتی بیت دیفندر از فناوری پردازش ابری استفاده نموده و به هنگام استفاده از اینترنت، کاربر را از صفحات آلوده و کلاهبرداری های اینترنتی و صفحات جعلی مطلع می سازد. به این ترتیب بیت دیفندر با ارائه این نرم افزار برای موبایل و گجت ها فصل نویی از امنیت در فضای وب در گستره دستگاه های همراه گشوده و به کاربر امکان استفاده از محیط اینترنت بدون دغدغه را فراهم نموده است.

امنیت را با ما تجربه کنید... شرکت نوژن رایانه پارس

×

Powered by WhatsApp Chat

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟