کاربردهای خانگی بیت دیفندر

400 میلیون کاربر !

کاربردهای خانگی آنتی ویروس بیت دیفندر (Bitdefender)
بله این عدد نشان دهنده وسعت کاری محصولات بیت دیفندر می باشد که با اعتماد به وجود آمده این رقم همچنان در حال افزایش می باشد. برندی با نشان گرگ اژدها که وظیفه حفاظت از دنیای دیجیتال کاربران خود را به خوبی بر عهده گرفته است و این اعتماد به صورت تصادی روند صعودی خود را طی می نماید. برندی که سال 2001 در رومانی متولد و در حال حاضر یکی از تاثیرگذارترین نام ها در حوزه امنیت دنیای فناوری اطلاعات می باشد. بیت دیفندر در حوزه های مختلفی دارای راهکار های متنوعی می باشد که در دایره کاربران خانگی, محصولات متنوع با امنیت و پشتیبانی بالایی را به دنیای سایبر معرفی نموده است. در این راستا محصولات امنیتی کاربران خانگی عبارتند از :
کاربردهای خانگی بیت دیفندر
کاربردهای خانگی بیت دیفندر1

BitDefender Antivirus Plus 2015

کاربردهای خانگی بیت دیفندر2

BitDefender Internet Security 2015

کاربردهای خانگی بیت دیفندر3

BitDefender Total Security 2015

کاربردهای خانگی بیت دیفندر3

BitDefender USB Immunizer Free

که بنا به سلیقه و نوع و حجم کاری کاربران این محصولات آماده حفاظت از داده های دیجیتال بوده و امنیت مربوطه به صورت رضایت بخشی تامین می نمایند.
مشخصه کلی که می توان در این محصولات نام برد عبارتند از
  • امن سازی پورتهای یو اس بی
  • جلوگیری از آلوده شدن سیستم ها از طریق فلش درایوها
  • امنیت در پرداخت های الکترونیکی و عدم تاثیرگذاری بر روی سرعت سیستمها
  • سبک بودن
  • استفاده از واسط گرافیکی کاربر پسند
 این مجموعه های امنیتی کاملا سازگار با محصولات ویندوزی از جمله سیستم عامل های XP , 7 و 8 و 8.1 با توجه به 32 یا 64 بیتی بودن آنها میباشند. لازم به توضیح می باشد که تمام این محصولات از یک نوع موتور که قابلیت شناسایی بدافزار را دارند استفاده نموده که عملکرد یکسانی را در بهبود امنیت کاربران هدف به دنبال دارد. از دیگر قابلیت های این مجموعه نرم افزاری قابلیت سوییچ بین عملکردهای مختلف سیستم رایانه ای از جمله حالت بازی یا استفاده از اینترنت یا کار با رسانه ( مدیا ) و غیره را می باشد که با کمترین تاثیرگذاری امنیت کاربر را تضمین می نماید. فایروال و مباحث مربوطه نیز از جمله قابلیتهایی می باشد که بیت دیفندر و محصولات خانگی آن به راحتی امنیت محیط مربوطه را تامین نموده و گزینه کنترل والدین نیز دسترسی فرزندان به دنیای اینترنت را با خواست پدر ومادر محدود می نماید که ارائه گزارش نیز از وظایف این گزینه امنیتی می باشد.
با تهیه این محصولات شما قادر به ذخیره اسناد مهم خود به صورت رمزنگاری شده می باشید که با توجه به فضای درخواست شده شما امکان حفاظت از اطلاعات خود را در هر مقیاسی خواهید داشت که این امر به صورت رایگان ارائه گردیده است. همانطور که در بالا ذکر گردید با تهیه و بکار گیری این نوع از محصولات می توان با خاطری آسوده از مزایای بانکداری الکترونیک بهره برد و تراکنش های مالی با امنیت بالا را با موفقیت به سرانجام رساند و در این مقوله با بکارگیری صفحه کلید مجازی برای جلوگیری از نفوذ Keylogger شما را در امر تجارت الکترونیک یاری می رساند.
Bitdefender-2015-securityBitdefender-2015-security
همچنین فضای ذخیره سازی ابری ایمنی برای پشتیبان گیری از داده های کاربر فراهم شده است که برای دستیابی به این فضا تنها کافیست با آدرس ایمیل و پسوردی که به هنگام راه اندازی ساخته اید وارد شوید ولی تا حدی از این فضا رایگان و در صورت نیاز بیشتر از این محدوده باید هزینه آن پرداخت گردد. و مطلب نهایی که می توان از آن نام برد, بیت دیفندر (Bitdefender) در محدوده کاربران خانگی یک مجموعه نرم افزار امنیتی قدرتمند و قابل اطمینان همراه با طیف وسیعی از امکانات مازاد را تعبیه نموده تا کاربران با توجه به دانش موجودشان از دنیای آی تی و از هر طیفی بتوانند به راحتی از دنیای سایبر لذت برده و بدون کمترین خسارت از فواید فناوری اطلاعات در زندگی روزمره بهره کافی برده باشند.

          تجربه امنیت با نوژن رایانه نوژن رایانه پارس

×

Powered by WhatsApp Chat

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟