انتی ویروس ESET NOD32

انتی ویروس نود 32 ( ESET NOD32)

انتی ویروس ESET NOD32
"ESET" یک شرکت تولید کننده نرم افزارهای امنیتی است و دفتر مرکزی آن در شهر براتیسلاوا کشور اسلواکی می باشد. این شرکت در سال 1992 از ترکیب دو شرکت خصوصی تاسیس گردید.

شروع به کار شرکت "ESET"

شروع فعالیت شرکت "ESET" به سال 1987 باز می گردد که دو جوان برنامه نویس و خلاق به نامهای "Peter Paško" و "Miroslav Trnka" در حال تحقیق و جستجو بر روی اولین و ابتدایی ترین ویروسها بودند که با یکی از آنها به نام "Vienna" مواجهه گردیده و اقدام به طراحی برنامه ای جهت شناسایی آن نمودند. پس از آن ویروسهای بسیاز زیادی ظاهر شدند و این امر سبب شد آنها به فکر طراحی نرم افزاری باشند که بتواند ویروسهای مذکور را شناسایی و پاکسازی نماید.
تاریخچه آنتی ویروس ESET NODE32
انتی ویروس ESET NOD32

برای کاربرهای خانگی Retail

نسل جدید نرم افزارهای امنیتی شرکت "ESET" با ارائه طیف وسیعی از امکانات، تنظیمات پیشرفته، اسکنر انعطاف پذیر و قابلیتهای متعدد دیگر سد دفاعی مستحکمی را در مقابل انواع تهدیدات خصوصا در فضای وب برای رایانه ایجاد می نماید.



معرفی آنتی ویروس خانگی ESET NODE32
انتی ویروس ESET NOD32

کاربردهای تجاری سازمانی Corporate

بسته امنیتی "ESET Endpoint " با ترکیبی از ماژول ضد ویروس، ماژول ضد جاسوس افزار، ماژول کنترل وب، اسکنر ابری، کنترل دستگاههای جانبی و ابزار مدیریت از راه دور (برای مدیریت بر ایستگاههای کاری توسط مدیر شبکه) به عنوان راهکار امنیتی قدرتمند جهت حفاظت از رایانه های موجود در شبکه های کوچک و بزرگ می باشد.
معرفی آنتی ویروس سازمانی ESET NODE32
×

Powered by WhatsApp Chat

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟