آنتی ویروس کسپرسکی

انتی ویروس کسپرسکی ( Anti Virus Kaspersky)

آنتی ویروس کسپرسکی

کاربردهای تجاری سازمانی corprate

این دسته از محصولات کسپرسکی که با نام Kaspersky Open Space Security شناخته می‌شوند مجموعه‌ای از برنامه‌هایی است که جهت محافظت از ساختارهای شبکه در هر اندازه و همه سطوح پیچیدگی طراحی شده است.
آنتی ویروس Kaspersky برای سازمان ها
آنتی ویروس کسپرسکی

برای کاربرهای خانگی Retail

مجموعه محصولات خانگی کسپرسکی حاوی آخرین تکنولوژیهای پیشرفته لابراتوار کسپرسکی جهت محافظت دربرابر کدهای مخرب، حملات شبکه و جلوگیری از اسپم می باشد. کلیه اجزاء محصول جهت جلوگیری از تداخلهای سیستم و اطمینان از عملیات سریع کامپیوتر شما با هم مجتمع شده اند.



معرفی آنتی ویروس های Kaspersky خانگی
آنتی ویروس کسپرسکی

برای ادارات کوچک Small Office

راه حل های ما برای ادارات کوچک طوری طراحی شده اند تا محافظتی موثر در برابر همه انواع تهدیدهای اینترنتی فراهم نمایند و نصب و کاربری آنها بدون ابزارهای خاص مدیریتی آسان است. نصب سریع و آسان، همراه با پیش فرضهای منطقی و معقول که به شما امکان محافظت آسان از همه سیستمهایتان را می دهد، آسودگی خاطر را برای شما به ارمغان می آورد تا بدون نگرانی درباره امنیت، بر کسب وکار خود متمرکز شوید.
آنتی ویروس های Kaspersky برای ادارات

کسپرسکی در یک نگاه

امنیت در سایه کسپرسکی

kaspresky endpoint security for business

متخصصان it هر روز این مساله را به ما یاد آوری می کنند که حرفه آنها بیش از پیش ، رو به پیچیدگی و دشواری است
فعالیت در صنعت it حرفه دشواری است اما در حال حاضر سطح پیچیدگی شبکه ها و دستگاه های الکترونیکی متصل به اینترنت مهارناپذیر به نظر میرسد کمبود منابع ، کاهش بودجه و کاربرانی که اصول و خط مشی ها رانادیده می گیرند همواره دغدغه های طاقت فرسایی بوده است.
kasper-1
انبوه اطلاعات که زمانی در یک نقطه متمرکز بود، حال در سطح سیستم های کامپیوتری ، گوشی های هوشمند و تبلت ها گسترش یافته است. این در حالیست که بسیاری از این دستگاه های الکترونیکی در کافی شاپ ها ، هواپیماها و حتی تاکسی ها به جریان اطلاعات متصل است. از این گذشته وصله کردن برنامه ها برای جلوگیری از آسیب پذیری به یک مشغولیت تمام وقت تبدیل شده است (البته اگر پی ببرید که چه برنامه هایی روی سیستم شما واقعا در حال اجراست) این پیچیدگی بعضی از سازمان ه را وادار کرده است تا سطح امنیتی خود را ارتقا دهند.
شما به راه جدید و ساده ای برای مقابله با تغییرات و تهدیدات نیاز دارید .
kesb_homepage_aug-23-2013
مدیران می توانند به وسیله kaspresky endpoint security for business، محیط IT خود را نظارت ، کنترل و محافظت کنند. ابزار و فناوری ها چنان بی سابقه با هم جفت و جور شده است تا نیازهای امنیتی و it شما که همواره در حال درگونی است، برآورده شود. کسپرسکی کارتان را آسان میکند
کسپرسکی از فهرست بلند بالایی از فناوری ها برخوردار است . تمام این فناوری ها تحت کد پایه یکسانی عمل میکنند و تحت پشتیبانی شببکه امنیتی کسپرسکی (kaspresky network security ) قرار دارد تا مشتریان سطح عالی امنیت مورد نیاز خود را دریافت کنند. به طور خلاصه ، کسپرسکی نخستین پلتفورم امنیتی این حوزه از پایه به وجود آورده است تا کاربران به آسانی دنیای پیش رو خود را کنترل و محافظت کنند.

کدام نسخه مناسب تر است؟

Kaspresky endpoint security for business, CORE
با بهره گیری از ایستگاه کار امنیتی ضد بدافزار و قدرتمند کسپرسکی که موفق به کسب جوایز زیادی شده است و همچنین با استفاده از یک فایروال، مرکز امنیتی کسپرسکی ( kaspresky security center ) به عنوان کنسول مدیریتی هوشمند افزوده شده است . این محصول دوای درد مشتریانی است که فقط به دنبال یک ضد بدافزار هستند.

KASPERESKY ENDPOINT SECURITY FOR BUSINESS, SELECT

امنیت ایستگاه های کاری و سرورهای فایل، کنترل و تهیه فهرست برنامه های مورد اعتماد، کنترل دستگاه ها و کنترل وب ،مجموعه ای از امکانات نسخه SELECT کسپرسکی است. در این نسخه همچنین یک راهکار امنیتی موبایلی گنجانده شده است که شامل یک مرورگر امنیتی ( endpoint security agent ) و سیستم مدیریت دستگاه های موبایل (MDM) می شود. اگر نیاز شما محافظت از نیروی کار سیارواجرای سیاست های ITاست ، نسخه SELECT احتمالا محصول مناسب شماست.

KASPRESKY Total security for business ,ADVANCED

comprompt-software-antivirus-kaspersky-kaspersky-total-security-1
کسپرسکی در نسخه ADVANCED محافظت از اطلاعلاعات را در قالب رمزگذای کامل هارد دیسک ارایه کرده است. یکی دیگر از قابلیت های نسخه مدیریت سیستم های کسپرسکی (KASPRESKY SYSTEMS MANAGMENT) است که امنیت و بهره وری را باهم ادغام می کند. مجموعه وسیع امکانات نسخه Advanced شامل انجام این اقدامات را می دهد:
  • ساخت و ذخیره سازی فایل های image و راه اندازی از راه دور سیستم ها
  • اولویت بخشی به ترمیم آسیب پذیری سخت افزاری و نرم افزاری با استفاده از ترکیب قدرتمند فناوری های اسکن آسیب پذیری ها(vulnerability scanning ) و مدیریت هوشمند وصله ها (intelligent patch management ).
  • چگونگی استفاده از مجوز نرم افزاری (software license management).
  • تعیین سیایت های دسترسی به اطلاعات و زیرساخت ها برای کاربران وکاربران مهمان از طریق کنترل ورود به شبکه (NAC)
  • استقرار نرم افزار جدید و به روز رسانی نرم افزارها از راه دور برای کاربران از طریق کنسول مرکزی.
  • ANTI-MALWAR
  • FIREWALL
  • CLOUD-ASSISTEND PROTECTION VIA SECURITY NETWORK
  • APPLICATON CONTROL
  • DEVICED CONTROL
  • FILE SERVER PROTECTION
  • MOBILE DEVICED MANAGEMENT
  • MOBIL ENDPOINT SECURITY(FOR TABLETS AND SMARTPHONE)
  • ENCRYPTION
  • SYSTEMS CONFGURATION AND DEVELOPMENT
  • NETWORK ADMISSION CONTROL
  • ADVANCED VULNERABILLTY SCANNING
  • PATCH MANAGEMENT
×

Powered by WhatsApp Chat

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟