آنتی ویروس پادویش – کاربر خانگی

محصولات خانگی پادویش - پادویش خانواده

padvish-home

پادویش خانواده چیست؟

پادویش خانواده شامل یک نسخه آنتی ویروس پادویش امنیت کامل به همراه نسخه پادویش اندروید در یک بسته است. این مجموعه، راهکاری است مطمئن برای حفظ امنیت رایانه و گوشی موبایل شما و اعضای خانواده شما . پادویش خانواده، بسته‌ای کامل برای حفاظت در برابر انواع ویروس‌ها و باج‌گیرهاست که در اختیار تک تک اعضای خانواده شما قرار می‌گیرد ‌تا باخیالی آسوده به فعالیت های روزمره خود در اینترنت، رایانه و گوشی هوشمند خود بپردازید. این بسته شامل یک آنتی‌ویروس قدرتمند و به‌روز است که با قابلیت‌های بی‌نظیر خود بستری امن برای اطلاعات رایانه شما فراهم می‌کند. همچنین با سیستم فوق پیشرفته ضدباج‌گیر، راه نفوذ باج گیران اینترنتی را برای همیشه مسدود می‌کند.
همچنین، نسخه پادویش اندروید موجود در این بسته، علاوه بر جلوگیری از ورود ویروس‌ها به گوشی شما، کنترل کاملی بر نرم‌افزارهای نصب شده روی گوشی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین قابلیت ضدسرقت پادویش اندروید، راهی مطمئن در برابر حفاظت از اطلاعات شخصی در برابر احتمال سرقت گوشی است.

پادویش-آنتی-ویروس

پادویش امنیت کامل

روزانه صدها هزار ویروس و بدافزار جدید منتشر می‌شود. باج‌گیرها نیز نسل جدید بدافزارها هستند که به سرعت در حال گسترش‌اند. در چنین شرایطی حتی یک متخصص رایانه نیز برای حفاظت از اطلاعاتش در مقابل این تهدیدات به آنتی‌ویروس‌های روز دنیا متوسل می‌شود. اطلاعات خصوصی، خود را در دسترس سودجویان و ویروس‌های مخرب قرار ندهید و با نصب پادویش امنیت کامل، امنیت را برای رایانه خود و اعضای خانواده به ارمغان بیاورید. پادویش امنیت کامل با ترکیبی از نسخه‌ی امنیت پیشرفته و ضدباج‌گیر پادویش، تهدیدات رایانه‌ای را به سرعت شناسایی کرده و نابود می‌سازد.

padvish-android

پادویش اندروید

در دنیای امروز استفاده از گوشی‌های همراه بطور کامل گسترش یافته و تقریبا تمام اعضای خانواده از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و اطلاعات مهمی مانند عکس‌ها، حساب‌های بانکی، گفتگوهای خصوصی و ... خود را در گوشی خود نگهداری می‌کنند. از این رو برای حفظ امنیت و حریم شخصی خانواده خود حتما از پادویش اندروید استفاده کنید.

×

Powered by WhatsApp Chat

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟